Odporučte nás
  • Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
 Udalosti
 Kontakt
D.Á. Fitcentrum & Shop
  Kapoňa 5
  076 84   Leles
  +421 907 806 842
 
Košík:je prázdny
bez DPH:0.00 €
s DPH:0.00 €
 Novinky
01.06.2018 - Spustenie nášho nového portálu.
 
01.06.2018 - Editovať alebo pridávať viac noviniek môžte v sekcii Moduly v module Novinky.

Postup reklamacie

1. Kupujúci čo najskôr po zistení chyby výrobku odošle tento výrobok doporučene na adresu predávajúceho uvedenú nižšie, spolu s kópiou dokladu o kúpe a vyplneným reklamačným protokolom www.dafitcentrum.sk/reklamacny_formular s popisom chyby výrobku.
2. V situácii, keď je tovar potrebné zaslať predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná kupujúci tak, aby bol tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý bude tovar dostatočne chrániť, vyhovuje nárokom na prepravu krehkého tovaru a označí zásielku príslušnými symbolmi. 

Adresa na zasielanie reklamácií:


Ákos Dobos - D.Á. FITCENTRUM & SHOP
Dobos J & Á Gym
Horešská 3
077 01 Kráľovský Chlmec


3. V prípade, že bol reklamovaný tovar poslaný poštou prípadne prepravnou spoločnosťou, dopravné náklady spojené s odoslaním reklamácie na adresu predávajúceho hradí kupujúci. Odoslanie reklamovaného tovaru späť zabezpečuje predávajúci poštou na svoje náklady. Akýkoľvek iný spôsob prepravy reklamovaného tovaru späť, na vyslovenú žiadosť kupujúceho hradí kupujúci.
4. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu doručenia reklamácie kupujúcim resp. prepravnou spoločnosťou. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť, alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
5. Za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku kupujúcemu po oprave, výmene alebo zamietnutí reklamácie, príp. vrátenie peňazí pri odstúpení od zmluvy. 

Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie nájdete v obchoných podmienkach.